HI PRO bagus buat mereka yang ingin kekal aktif !

" Terkejut bila baru cuba. Bukat setakat sedap rasanya."

- Ben Ashaari ( blogger dan aktif bersenam)

Siap 10 ribu langkah lagi hari ni

Dulu payah gak la nak buat 10 ribu langkah bawah 2 jam ni. 

Kisah Ben Ashaari (blogger terkenal) aktif bersenam dan jaga kecergasan

Aku ialah spesis yang tak suka berlari. Aku lebih suka berjalan menikmati hari berbanding lari. Hahaha.. Dulu masa main bolasepak pun gitu gak. Sebab tu aku tak terpilih main negara..gitu ! Hahaha.. Ok ok..

Selepas bersukan, terasa kehilangan tenaga yang amat sangat.

Tapi tidaklah sampai tahap merangkak balik rumah. Heee.. masih bertenaga cuma penat tu , terasa la. Lebih lebih lagi dengan usia sekarang ni.. Fuh ! Apa yang aku buat ialah lepas workout, aku minum air isotonik yang ada dijual di kompleks sukan tu. Pergh.. memang padu laaa ! Hilang terus dahaga dan keletihan. Tenaga pulih seperti sediakala walaupun tak sampai la 100% ! Tapi ada kesan sampingan buat aku.. Buat aku yer. Orang lain tu aku tak tau la..  

Berat badan aku naik ! Kenapa ???

Kenapa ??? Kandungan GULA yang tinggi ! Ada KAFEIN pulak tu. 

Sejujurnya memang payah nak jumpa air yang benar benar dalam mengembalikan kecergasan dalam masa singkat ! Tanpa kesan sampingan !!

Nak yang beri manfaat pada tubuh badan gitu. Bukan apa.. aku yang dah terbiasa suka minuman yang ada kandungan herba herba ni. Malah aku sendiri selalu buat air jus dari sayuran dan buah buahan. Jadikan amalan. Bukan untuk hidup lama tapi untuk hidup sihat. Tu je niat aku.

Nah… sekarang ni ada minuman herba yang aku dah cuba minum untuk seminggu lamanya.

Kandungan HI PRO terdiri dari Kunyit Hitam yang mana mampu melembutkan saluran darah sekali gus akan  melancarkan aliran darah. Kemudian Jiaogulan pula , berperanan membantu mengurangkan kolestrol dan menurunkan kandungan gula dalam darah. Madu , mampu mengurangkan risiko penyakit jantung serta membekalkan tenaga semulajadi.

Kelebihan HIPRO berbanding minuman seangkatan dengannya ?

Heee.. HI PRO ni bukan minuman isotonik tapi ianya berperanan membekalkan tenaga anda yang sekali gus juga mampu memberikan khasiat pada tubuh badan ! Gitu… tak nak la minum minuman yang memudaratkan tubuh badan kita yaaa…

Bawa ke mana mana saja HI PRO ! Ke gym… ke pejabat.. ketika beriadah bersama keluarga atau sebelum tidur ! Dikatakan juga HI PRO mampu mengawal tekanan darah dan paling penting , menjaga kesihatan jantung kita tu !

Jika korang kaki bersukan atau sejenis yang cukup aktif setiap hari , cubalah amalkan HI PRO ni. Pasti akan terasa kelebihannya. Bagi orang lelaki, haaa… mampu meningkatkan keinginan seksual. Begitu juga untuk orang perempuan. Kunyit hitam mampu melancarkan haid. Eh, banyak la kelebihan kunyit hitam ni sebenarnya. Cuba la Google kalau tak percaya !

Hi-Pro mendapat kelulusan dan pengiktirafan Pentadbiran Makanan dan Dadah (FDA).

Ayuh ! Dapatkan HI PRO sekarang

Berapa botol Black G Hipro cukup untuk anda?

Cadangan penggunaannya

Untuk yang seharian padat dengan kerja dan penggunaan banyak tenaga, 1 botol sehari waktu pagi.

Untuk yang aktif bersenam dan aktiviti lain, anda boleh minum 1 botol sebelum mula untuk membantu tingkatkan tenaga anda dan 1 botol selepas selesai aktiviti tersebut.

Starter

Cuba dahulu tanpa risiko. Boleh cuba sekarang 

RM25.50

2 botol + FREE 1 botol

Tidak termasuk caj penghantaran

Basic

Anda seorang yang aktif bekerja dan bersenam. Pilihan untuk konsisten bertenaga  

RM50

4 botol + FREE 2 botol

Tidak termasuk caj penghantaran

Premium

Anda seorang yang aktif bekerja dan bersenam. Pilihan untuk PENJIMATAN BERGANDA 

RM75

6 botol + FREE 3 botol

Tidak termasuk caj penghantaran

Starter 2 Botol Free 1 Botol RM25.50
Basic 4 Botol Free 2 Botol RM50.00
Premium 6 Botol free 3 Botol RM75.00

Billing details

Your order

Product
Quantity
Total
Cart Subtotal RM0.00
Order Total RM0.00
  • Pay securely with toyyibPay.

Your personal data will be used to process your order, support your experience throughout this website, and for other purposes described in our privacy policy.